Klachtenprocedure

Klacht over Care & Security?

Ben je niet geheel tevreden over onze dienstverlening of in geval van gebreken van de behandeling, dan kun je een klacht indienen. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij je om onderstaande klachtenprocedure te volgen.

 

STAP 1: Mondeling op locatie

We vragen je klachten in eerste instantie ter plaatste bij het dienstdoende personeel te melden, zodat de mogelijkheid kan worden geboden om de klacht ter plaatse op te lossen. Klachten over personeel kun je melden bij het personeel van Care & Security.

 

STAP 2: Schriftelijk op locatie

Indien een klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan heb je de mogelijkheid om de klacht schriftelijk in te dienen via een klachtenformulier. Dit formulier wordt ingevuld en opgestuurd naar de administratie. Ingediende klachten worden beantwoord binnen een termijn van 2 werkdagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Het formulier is op deze pagina bijgevoegd.

 

STAP 3: Aan de directie van Care & Security

Mocht ook dit niet tot een gewenste oplossing leiden, dan heb je de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de beslissing van de hoofdtrainer, bij de directie van Care & Security. Je dient een klacht schriftelijk in per mail of onderstaand klachtenformulier. Ingediende klachten worden beantwoord binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst.

Call Now